Metsä- ja latolöytöjä.

Yleinen keskustelu

Re: Metsä- ja latolöytöjä.

ViestiKirjoittaja jarkka65 » 10.10.2017 12:12

Desoto-57 kirjoitti:Laittelenpa tänne pikkuhiljaa silloin tällöin kuvia bongaamistani itäautoista.Ei muuta kun laitelkaa kuvia omista löydöistänne myös.Tässä ensimmäinen iitin suunnalta muutama vuosi sitten kuvattu.
Kuva

Moi desoto. Millähän konstilla sais tietää kenen autot on?. Voitaisko yhdessä etsiä omistajia joilta kysyä? noista noista romuista saisi ehkä muita kiitoksia. Itselläni on ollut Elitet minun on harrastukseni, Lähes kaikki on olleet tyytyväisiä kun on " saanut " minulta osia. Niin olisin minäkin, ei tarvitsisi pitää noita riisuttuja autoja katella, senkun hakee tai postitan. Osat on katon alla ikäväkyllä pintaruostetta tulee. Oletko mistäpäin kymenlaaksoa?, itse olen ummeljoella, toivottavasti saan myöntävän vastaukksen. T.Jarkka
jarkka65

Re: Metsä- ja latolöytöjä.

ViestiKirjoittaja Desoto-57 » 11.10.2017 17:39

Oho! Anteeksi viivästys näissä vastaushommissa :oops: .On jäänyt tämän foorumin seuraaminen epähuomiossa pois kun tietokoneen kanssa ollut hiukan ongelmia.Nyt homma pelittää taas.Laittelen vastauksia tulemaan ihan pikapuoliin.
Desoto-57

Re: Metsä- ja latolöytöjä. Missähä siellä

ViestiKirjoittaja Desoto-57 » 11.10.2017 18:14

jarkka65 kirjoitti:Olit vissiin Peten hommissa?. Joo tämmöinen oli ajatus jotta sais kokonaisen skandinavian pihalleni. Metsä tai latolöytynä. Oliko se sun hieno anglia, niitäkään ei enää montaa näe. Kukaan ei viitsi enää hitsailla, isälläni oli just samallainen kun petellä oleva, melko uutena sen osti, mutta muutaman vuodessaan siinä olisi ollut hitsausta. ( kouvolassa ) elimäellä on yksi anglia sijaitsee melkolähellä metsästysmajaa. Kun olen kysynyt sitäkin niin vastaus on odotetusti ollut, ei ole myynnissä tarvitsen sen itse, ja kasvaa jo koiranputkea. Miksi asioista tehdään vaikeita, tai pyydetään mahdottomia?. Pihallani on ollut vain elitejä, puran käyttökelpoiset osat pois ja romumiehelle loput. Olis hyvä jos joku voisi auttaa persaukista, sellaisen kokonaisen mielellään itäauto. Toki muunmerkkisetkin käy jos sellaisen saisi niin en myisisi sitä, nämä metsä ja latoautot ovat katoavaa kansanperinnettä. Vanhoilla autoilla on sielu, jos ne osaisivat puhua varmaankin tulisi kaikenlaista tarinaa. pera.murikka@hotmail.com
Sori että minun vastaaminen kesti kauan :oops: .Joo,Petellä olin kymmenen vuotta hommissa ja se anglia oli minun.Sen myin pois kun ostin toisen harraste/kesäauton.Se on aika yleistä ettei ihmiset suostu luopumaan pihoilla tai ladoissa seisovista autoistaan vaikka ne olisivat huonossakin kunnossa.Itse asun myös kouvolan seudulla (Elimäki).Laittelen sinulle lähiaikoina sähköpostia.
Desoto-57

Edellinen

Paluu Yleistä