Hei herätkää kirjoitusta peliin

Yleinen keskustelu

Hei herätkää kirjoitusta peliin

ViestiKirjoittaja jarkka65 » 18.12.2016 19:18

Täällä oli aika vilkastakin kymmenenvuotta sitten
Viimeksi muokannut jarkka65 päivämäärä 05.06.2017 10:53, muokattu yhteensä 1 kerran
jarkka65

Re: Rupeaa tympimään tää yksin kirjoittelu

ViestiKirjoittaja mahannus » 22.12.2016 9:11

Jos ei ole asiaa, ei ole asiaa.
Ei kai sitä tännekään väkisten voi vääntää
-Matti
mahannus

ViestiKirjoittaja monseur mosse » 22.12.2016 13:13

mahannus kirjoitti:Jos ei ole asiaa, ei ole asiaa.
Ei kai sitä tännekään väkisten voi vääntää

Sama homma itellä. Jos on jotain kysyttävää niin kysyn ja jos joku kysyy jotain niin vastaan jos osaan... eli todella harvoin. :lol:
Facebookit sun muut on tarkotettu tsättäilyyn.
Se on sanottava tän palstan hyväksi, että ainakin mä olen saanu joka kerta asiantuntevia vastauksia, kun olen jotain asiaa kyselly. :D
monseur mosse

ViestiKirjoittaja warremies » 25.12.2016 13:39

Eipä sille tosiaan voi oikein mittään, jos ei ole asiaa, niin ei tule kirjoituksia..

Tällä palstalla on sama juttu kuin muutamalla muullakin, aktiivisten harrastajien rivit harvenevat. Eikä tämä palsta näy oikein missään, että mukaankaan lisää tulisi..

Tavaraa ei ostatella, jos sitä on sillä hetkellä omiin tarpeisiin riittävästi.
Tavaraa ei koeteta myydä, jos tuntuu siltä, että kukaan ei varmaankaan halua tai tarvitse sitä.
Remonteista ei kerrota tai kysellä, jos niitä ei tehdä, tai jutut mielletään helpoiksi/yksinkertaisiksi/asioiksi jotka on yleisesti tiedossa kaikille kun olivat jokapäiväisiä vielä 20v. sitten.

Nykyisin monen vanhan palstan asioita jauhetaan Facessa, itse kun en siellä ole, niin jään paljosta paitsi.. tosin tämänhetkisen työpaikan (ja työnkuvan) myötä on tullut vieraannuttua oikeiden töiden tekemisestä niin tehokkaasti, että eipä nuo rojektit ole edenneet moneen vuoteen mihinkään ja vesakko alkaa puskea lattioista läpi.

Jouluterveisin..
warremies

ViestiKirjoittaja idänihme » 02.01.2017 19:45

Olen kyllä aina vastannut kysymyksiin, sikäli kuin olen osannut,. olen välittänyt osto- ja myynti-ilmoituksia tarpeen mukaan. Jos on hiljaista, niin on hiljaista.
mikähän siinä muuten on, kun tänne uusien kirjautuminen ei ole onnistunut. Ovat minullekin valitelleet... vaikka olen Mosse-kerhon veturi, en ole valvoja, enkä muussakaan asemassa enempää kuin kuka tahansa sisäänkirjautunut.
Harmillista sinänsä, etteivät Mosse-lehdessä mainostaminenkaan ole tätä palstaa viime aikoina aktivoinut. Muutamia hienoja remonttijuttuja lukuunottamatta.
idänihme

ViestiKirjoittaja Yogi » 01.02.2017 22:53

Joskus mietittiin joidenkin Ladakerholaisten kesken, että pitäisikö meidän laajentaa foorumia ja ehdottaa ottaa siihen yhteyteen esim. Mosset kanssa, jos keskustelu sitä kautta olisi runsaampaa. Päätettiin kuitenkin jatkaa omalla merkillä, sitten asia vain jäi muihin rattaisiin.
***************************************************************************************************
Vain suurvaltojen laitteita: 6 Ladaa, Dodge Coronet & Chrysler 300
Yogi

Re: Hei herätkää kirjoitusta peliin

ViestiKirjoittaja Näilläeväillämennään » 08.05.2018 18:16

Vähän vanhahan tämä ketju on, tosin harrastamamme autotkin ovat pääosin vanhoja joten menkööt.

Tosia puhuttiin tuossa ketjussa. Jos ei ole asiaa niin ei ole. Mielestäni me kaikki itse olemme osittain syyllisiä tilanteeseen. Lueskellessani joskus, varsinkin noita "kirjautumatta saat osallistua" keskusteluja, lue Suomi24, kun joku kysyy jotakin asiallista, niin ehkä seuraava vastaa asiallista ja jopa kolmaskin saattaa asialla olla niin jopa neljäs ehdottaa jo volttia geille. Eipä ole kumma jos kiinnostus lakkaa. Nämä kirjautumistavaativat ym. valvotut palstat tietenkin ovat parempia, taso pysyy paremmin. Joten mietintää kehiin itse kukin miten lähimmäiseen suhtautuu.

Kannatan kyllä lämpimästi nm. Yogin esilleottamaa kerhojen yhdistämistä. Mielestäni on turhaa huhuilla "joka "itä"merkin" omilla sivuilla, kun kuitenkin yleisesti Itäauto merkeissä kirjoitellaan. Ei kai se niin ole että, jos harrastaa Ladaa niin ei voisi olla kiinnostunut Mossesta, Peuramerkistä, Warresta tai jostakin muusta Neuvostoliiton / Venäjän / Itäsaksan / Itäplogin yleensä autoteollisuuden tuotteesta. Mielestäni harkinnanarvoinen asia lisätä ainakin yhteistyötä niin ehkä saataisiin vilkkaampaa keskustelua aikaiseksi.

No tulihan ainakin jotakin asiaa kirjoitettua ja pallo heitettyä nyt muille kirjoittajille....
Näilläeväillämennään

Paluu Yleistä