Kysele yksityisviestillä tai sähköpostilla. Soittaakkin voi: nollaviisnolla viis91797yks
jarkka65 kirjoitti:Ostan 20e pari+pk pera.murikka@hotmail.com Onhan tuo tyhjääkin parempi, roskiksessa et saa niistä mitään. T .Jarkka
monseur mosse kirjoitti:jarkka65 kirjoitti:Ostan 20e pari+pk pera.murikka@hotmail.com Onhan tuo tyhjääkin parempi, roskiksessa et saa niistä mitään. T .Jarkka
Miltä kuulostais, että mä annan sulle 20e kun haet kaikki pois. Voin vaikka tarjota pullakahvit vielä päälle.
Eikun ihan tosissaan, onko 60e liikaa pyydetty parista tehtaanuusia takavaloja autoon, jota ei ole valmistettu yli 40 vuoteen?? Vertailukohtana vois käyttää vaikka sitä, että kun eukko käy torstaina kaupassa ostamassa viikonlopun ruuat ja taloustarvikkeet niin sata euroa menee rikki lähes poikkeuksetta.
Jos oikein katoin Retrodetaljin nettisivuila niin eioota myyvät hekin siellä. Taitavat siis olla Mossen takavalot loppumassa Venäjältäkin??
jarkka65 kirjoitti:Eihän nuo kalliitaole. Täällä minun kotonani käy venäläisiä ostamassa ostamassa osia venäjälle, eli osat ovat aika vähissä. Olen ostanut varastooni uusia osia joita tarvitsen itse, osa kakkososistakin pidän itselläni vaikka eukko mäkättääkin.
Pidä pintasi ja ei tuo parilta ole kohtuuton pyyntö. Minulla oli valojesi kannalta sellainen ajatus miksi tarjosin liian vähän. Minun vm 77:sa on onneton pakkivalo ja ajatus oli se että riskillä mennään ja koittaisi niitä. No virosta sain 10e kappale, ei tullut halvaksi. Laitan 2kpl ledivaloja, 1 omalle paikalle ja toisen missä on se 1500 läpykkä. Pyydän anteeksi käytöstäni, ethän kanna kaunaa. pera.murikka@hotmail.com hyvää kesänjatkoa. T. Jarkka
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa