Mossen osat ja ilmoitukset, ottakaa vanhat pois

Ostoilmoitukset

Mossen osat ja ilmoitukset, ottakaa vanhat pois

ViestiKirjoittaja jarkka65 » 27.09.2017 17:51

Tämä ei ole hauskaa, minulla on mossen osaa suhteellisen paljon. Tosin melkein kaikki purettua osaa. Itse liityin jäseneksi 2005, minua häiritsee se kun ostetaan ja myydään palstoilla on yli kakskyt vuotta vanhoja ostetaan ja myydään. Minäkin menin halpaan ja kun katsoin ilmoitukset, niin ne oli todella vanhoja ilmoituksia.

SUURI KIITOS ostajille ja myyjille. Mulla meni prässiin 2kpl 1300:satasia, ja nyt itketään perään tarvitsisin tuota ja tuota osaa, ei enää. ( joten lopettakaa ruinuaminen ). Ettekö tajua että näitä autoja täytyy, käyttää, tuulettaa, no jarruthan jumahtaa melko nopeasti.

Joten ottakaa pois ilmoituksenne . OSTETAAN MYYDÄÄN. palstaltalta, niin ettei tule etsittyä turhaan enään osia. Pidän noita 1500:satasien vielä vähnaikaa ( noin 4-5 vuotta ) Joten kannattaa kysellä. Itselläni on 1500;nen Ajettu 26000 km. Sellainen helmi, Joitain osia jätän itselleni, loput romun keräykseen. Olisin noista 1300:sista olisin antanut vaikka ilmatteeksi osi vaan ei kukaan kysellyt. Ainoot mitä otin talteen oli etu tuuli ja takalasit. Pitäisin teitä kiirehtimään jottei tule, joo ei ole enään. T. Jarkka.
jarkka65

Paluu Ostetaan