Noskwitsh Elit kiihdytyspumpun kalvo

Selviytymistarinat ja arkiset kohellukset Itäautojen parissa

Noskwitsh Elit kiihdytyspumpun kalvo

ViestiKirjoittaja jarkka65 » 14.12.2018 20:38

Jäärä mikä jäärä. Otin talteen vm 83 vm kaasarin ja olihan siinä kiihytyspumpun kalvo. Eipähän ole tullut koskaan eteen moista hommaa. Mutta tieto on opiksi, tosin se kaasutin sama kun ladassa. Mulla on orkkis paketeissa kaasuutimen korjaus-sarjoja 2kpl mutta ei kiiharin kalvoa joten onneksi otitte asian esille. Mutta otin weberin auki niin saa uudet suuttimet, neulaventtiilin ja puhdistuksen. siinähän sääteleen suuttimia ja auton käyntiä, hain uudet tulpanjohdot netritavarana/johtojen päät, kärjet , tulpat pyöriän, kärjet ja virranjakajan kopan. Tosin minulla on jo tallissa kaikki hilppeet paitsi johdot ja päät. Mutta koitan huomenna veivillä saada Eliteni käymään niinkuin ennen. Pitäis lähteä niinkun ennenkin käymään, jos saa kipinää ja pensiiniä niin lähtee käymään. Koska startti ei ota virtaa, Minua hävettää tuo kiihaein kalvo anteeksi. Mutta ei minuun voi luottaa näköjään, mutta jotain tiedän kyllä mutta voi kyllä kysyä jos jotakin voisin auttaa. Anteeksi väittely, mutta vaikka sormet jäätyyki niin kaivan tuosta 76-77vm kaasuttimen mihin kaasuttimen täydellinen sarja kuuluu. Terveisin jarkka.
jarkka65

Paluu Kokemuksia